15
Jun
2018

ТРИ награди на ФАРА 2018 за рекламната кампания на 22-рия София Филм Фест

Темата „Спорт“, вдъхновена от избора на София за Европейска столица на спорта, се превърна естествено във важен акцент в програмата и визуалната идентичност на 22-рия София Филм Фест.

За първи път в комуникационните материали на фестивала бяха разработени детайли, които да обвързват конкретната тема с общия контекст на киното.

Кампанията за 2018 година, включваща поредица от клипове, вдъхновени от визуалния стил на световноизвестни режисьори, спечели награди в три от творческите категории.


▲ Категория ФИЛМ, Подкатегория „Тв реклама и кинореклама – социална, политическа, медийна кампания“ - З Л А Т О

▲ Категория FILM CRAFT – Б Р О Н З за Sofia Film Fest Almodovar

▲ Категория FILM CRAFT – Б Р О Н З за Sofia Film Fest Lynch

Деветнадесетото издание на творческия фестивал на рекламата ФАРА 2018, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), отличи като Агенция на годината креативния партньор на София Филм Фест guts&brainsDDB. Те спечелиха общо 30 награди (7 златни, 5 сребърни и 18 бронзови).

Във ФАРА 2018 участват реклами и комуникационни кампании, създадени в България, реализирани в страната или чужбина и публикувани, излъчени, организирани между 1 януари 2017 и 29 април 2018 година. За първи път журито в конкурса беше разделено в три групи „Аудио-визуални форми и копирайтинг“, „Художествено оформление и дизайн“ и „Дигитални форми и креативно използване на медиа“.

БЛАГОДАРИМ от сърце на традиционните ни партньори guts&brainsDDB и Ню Бояна Филм Студио!